duminică, martie 04, 2007

Inceput de drum...

De cateva zile ma simt foarte "la moda", cool, trandy, fancy-pancy sau cum le-o mai zice. Nu mi-am facut o noua frizura scoasa din reviste si nici nu mi-am achizitionat ultimele tendinte in materie de haine . Totul a inceput zilele trecute cand, din lipsa de ocupatie, m-am hotarat sa intru si eu "in randul lumii". Si cum altfel decat printr-un cont pe Hi5 ?! Primesc de vreo doi ani invitatii, dar pana acum nu m-am gandit niciodata sa vad despre ce e vorba, cu ce se mananca, de ce majoritatea cunostintelor mele sunt atat de prinse de magia Hi5. Consideram ca prin faptul ca mi-am facut cont pe Yahoo!360 mi-am indeplinit rolul in "societatea" on-line. Asta pana acum cateva zile, cand am prins curaj si am lasat prejudecatile de-o parte si m-am hotarat sa socializez, sa devin si eu parte din marea familie Hi5. :) De fapt,e impropriu sa spun ca socializez-imi place sa ma uit la pozele oamenilor si-atat! Si de parca acest lucru nu era de-ajuns pentru o saptamana, astazi am aflat (stiam mai de mult....dar astazi am primit mailu cu tema propriu-zisa) ca trebuie sa-mi fac blog, ca tema de seminar la materia Tehnici Mediatice. Stiu eu care-i faza cu blog-ul asta, ca am mai incercat si pe Yahoo!360, dar l-am dat repede uitarii, poate pentru ca nu mi-l nota nimeni ca lucrare de seminar!!!! Imi place insa gandul ca am un loc numai al meu, unde pot scrie despre ceea ce imi place si anume despre filme si carti in egala masura, adica despre ecranizari mai mult sau mai putin celebre !!!!

Niciun comentariu: